alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Koleos II 2.0 dCi 177KM (M9R)

Renault Koleos II 2.0 dCi 177KM (M9R)Wyświetleń: 4593

Renault Koleos II 2.0 dCi 177KM (M9R)

Okres produkcji: od 2016

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]175
Moment obrotowy [Nm]380
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna202
Przyspieszenie (0-100km/h)10.7
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.7
Spalanie - średnie [l/100km]6.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf Full-Tech FE 5W30
LIlość oleju7.4 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

27.12.2019Renault Laguna III Grandtour Phase II 2.0 dCi 175KM 129kW Tak

posiadam auto ponad 3lat i zrobiłem nią ok 70tkm spalanie na trasie do 140kmh /150kmh ok 6.7 l wieksze predkosci potrafi wziąść wiecej miasto i bardzo krótkie odcinki nawet do 8.5 l -9.0 l doo 100kmh poniżej 6 l. Bardzo oszczędna i ekonomiczną jazdę


28.10.2016DamianTak

"Lagunę katowałem do pracy, samo miasto, sporadycznie autostrady. Auto pali na dotyk, nie ma problemów z silnikem. Zrobiłem nią ponad 100k i tylko olej wymieniałem plus filtry. Polecam w 100%, za te pieniądze nie kupi się nic lepszego. Stereotypy kłamią. "


06.11.2015piotrTak

"Laguna 2,0 175km, 240 tyś przebiegu, brak jakichkolwiek kłopotów z fap czy z osprzętem. Spalanie rzędu 6,5-7l.ON. Bardzo dobra moc, zrywność i cicha praca silnika. Silnik bezawaryjny. Myślę ze spokojnie wytrzyma 400-500tyś km co w tych czasach jest mega osiągnięciem. Tdi bije na głowę. "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Brak opinii