Ford

Ford Focus Mk3 1.6 TDCi Econetic (105KM)

10713
Kategoria: Ford Focus

Dane techniczne

Ford Focus Mk3 1.6 TDCi Econetic (105KM)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 105
Moment obrotowy [Nm] 270
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 187
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.8

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: hatchback sedan kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.3L

Średnie 3.7L

Trasa 3.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 3.9
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDCi 95KM 9.0 8 1 5.4 l/100km
1.6 TDCi 115KM 9.1 13 3 5.7 l/100km
2.0 TDCi 140KM 9.4 3 0 6.1 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 5.3L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

82%
9%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
9%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

20.03.2018 Mariusz kombi/2013/124000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 5.3L

Trasa 5.0L

Opinia: Jestem bardzo zadowolony. Silnik jest relatywnie niewielkiej pojemności, więc osiągi i spalanie też są niewielkie. Obecnie (20.03.2018) przy 100% jazdy po mieście NIE CHCE palić więcej niż 5,6. Na trasie z prędkością +- 120 do 140 km/h ok 5l. Max speed 190km/h. Tankuje tylko na
Zalety: Silnik/spalanie Zawieszenie Czujnik deszczu działa dokładnie kiedy i jak trzeba Audio Rewelacyjny ekran, jedna plansza - średnie spalanie, chwilowe spalanie, zasięg, przejechany dystans.
Wady: SKRZYNIA BIEGÓW Mały ekran nawigacji Duża kierownica Słaby nawiew Ciasno System start/stop, wystarczy tego szajsu.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

82%
9%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
9%
Suma głosów: 11