alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai i30 II FL 1.6 CRDi 110KM (D4FB-U2)

Hyundai i30 II FL 1.6 CRDi 110KM (D4FB-U2)Wyświetleń: 6592

Hyundai i30 II FL 1.6 CRDi 110KM (D4FB-U2)

Okres produkcji: 2015-2017

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1582
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]260
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna180
Przyspieszenie (0-100km/h)12.7
Spalanie - miasto [l/100km]7.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.4

Trasa: 4.7

Średnie: 5.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 CRDi13628010.54.0

13.02.2015ALAN Tak

"SUPER,SUPER,SUPER !!!! Super niskie SPALANIE ,jestem zachwycony tym silnikiem bardzo dobra dynamika,równa i cicha praca,żadnych problemów."


04.05.2020HYUNDAI I30 WAGON Tak

POLECAM . Auto po flotowe. Od roku w moim posiadaniu . Przejechałem 25 tys. po chip tuningu z obecnych 150 000 km . Seria na hamowni wykazała 122 KM po zmianie programu 159 KM ( duży zapas mocy ) Spalanie niskie 4.6 l średnio bez względu na dynamikę , większość trasa . Serwis we własnym zakresie ; filtry ,olej , dwie końcówki kierownicze . Przystępna cena części w sklepach internetowych .


17.02.2015TomekTak

"silnik charakteryzuje sie bardzo dobrą dynamiką oraz niskim spalaniem,wersja 1.6.110KM w zupełności wystarcza do szybkiej jazdy,silnik ciągnie na każdym biegu,super przyspiesza.Awaryjność zerowa."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

i30 10.07.2021
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Spalanie bajeczne :D Po przesiadce z superba 2007 2.0TDI odetchnąłem od napraw legendarnego szkopa. Prosta konstrukcja silnika i bajeczne spalanie to największe zalety tego autka. Autostrada 180km/h z klimką i dwoma osobami 7L/100km Trasa 110-120km/h 4L przy spokojnej jeździe. Miasto 5-6L w zależności od humoru łącznika kierownicy z pedałami :D
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2014/278000
I 30 II Wagon 07.12.2020
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: polecam,
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.3l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:Niskie kosztu eksploatacji, niska cena,
Wady:to nie i40
Rocznik / Przebieg:108000