alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes GLC X253 350 d 258KM (OM642 LS)

Mercedes GLC X253 350 d 258KM (OM642 LS)Wyświetleń: 3484

Mercedes GLC X253 350 d 258KM (OM642 LS)

Okres produkcji: od 2015

Wersje nadwozia: suv

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2987
Moc [KM]258
Moment obrotowy [Nm]620
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów9G-Tronic
Prędkość maksymalna238
Przyspieszenie (0-100km/h)6.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.7
Spalanie - średnie [l/100km]6.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuMB 229.51 / MB 228.31
LIlość oleju8.5 L
Wymiana olejuco 25.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 11

Trasa: 9

Średnie: 10

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
220 d1704008.35.5
250 d2045007.65.5

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(7.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 3/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Opinie użytkowników

glc coupe 15.08.2020
Średnia:
(7.75)
Tak
Opinia: Auto jak najbardziej godne polecenia
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:po 100000 km narazie brak awari. V6 elastyczny, choc moglby miec ponad 300 km
Wady:Hamulce mogly byc lepsze
Rocznik / Przebieg:2017