Mercedes-Benz

Mercedes Klasa E W213 200 d 150KM (OM654)

7240

Dane techniczne

Mercedes Klasa E W213 200 d 150KM (OM654)
Pojemność [cm3] 1950
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 360
Doładowanie biturbo
Skrzynia biegów 9-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 224
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.4

Lata produkcji: 2016-2020

Nadwozie: sedan kombi coupe cabrio

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 4.3L

Średnie 3.9L

Trasa 3.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju
Ilość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
400 d 340KM 0.0 0 0 5.7 l/100km
220 d 194KM 10.0 1 0 6.0 l/100km
300 d 245KM 8.8 1 0 6.6 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.3L

Trasa 4.5L

Najbardziej awaryjna część

10%
5%
10%
5%
45%
5%
5%
5%
10%
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

01.08.2020 S213 2016 / 55.000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.3L

Trasa 4.5L

Opinia: Cichy i komfortowy samochód.
Zalety: Mam wersję kombi, z tyłu jest zawieszenie na poduszkach pneumatycznych. Efekt ? Ten samochód płynie po drodze, jak jacht po morzu :) Samochód posiadam prawie dwa lata, nakręciłem na razie 50.000 km, więc wiele o trwałości i awariach nie powiem. Jak dotąd tylko serwis olejowy
Wady: Trochę źle wyprofilowana podłoga przy tunelu środkowym w okolicach stóp kierowny. Po dłuższej jeździe odczuwam drętnienie stopy i muszę szukać wygodniejszej pozycji dla niej. Powodem jest to, że podłoga jest pochylona (półokrągła) i stopa sama przybiera niewygodną pozycję. Wcześniej jeździłem służbowym Seatem Leonem, tam była
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

10%
5%
10%
5%
45%
5%
5%
5%
10%
Suma głosów: 20