alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Navara IV 2.3 dCi Twin Turbo 190KM (YS23DDTT)

Nissan Navara IV 2.3 dCi Twin Turbo 190KM (YS23DDTT)Wyświetleń: 2341

Nissan Navara IV 2.3 dCi Twin Turbo 190KM (YS23DDTT)

Okres produkcji: od 2015

Wersje nadwozia: pickup

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2298
Moc [KM]190
Moment obrotowy [Nm]450
Doładowanietwin-turbo
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna184
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.4
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf Full-Tech FE 5W30
LIlość oleju8.0 L
Wymiana olejuco 40.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaBiTurbo
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.1

Trasa: 8.4

Średnie: 9.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.3 dCi16340311.66.2

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(8)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 5/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

NAVARA 01.04.2021
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Jedyna wada to spalanie. Średnie 9.3l nie 6.2l na 100km. Wysoka kultura pracy. Dobra moc. Przejechane 30000 km. Oleju nie dolewam od wymiany do wymiany. Ale wymieniam olej co 10 tys. a nie jak producent zaleca co 30 tys.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.1l/100km

Spalanie - trasa:8.4l/100km

Spalanie - średnie:9.3l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:2019/30 000