Fiat Bravo II 1.9 8V JTD Multijet 90KM

4028
Kategoria: Fiat Bravo

Dane techniczne

Fiat Bravo II 1.9 8V JTD Multijet 90KM
Pojemność [cm3] 1910
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 255
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 174
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 2007-2009

Nadwozie: hatchback

Segment:

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.2L

Trasa 4.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia 5W40
Ilość oleju 4.7
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TD 100KM 0.0 0 0 6.2 l/100km
1.9 JTD 105KM 10.0 1 0 6.0 l/100km
1.9 TD 75KM 0.0 0 0 6.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.8L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
33%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

19.08.2018 Kuba Bravo 2007r 159tys
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.8L

Trasa 4.8L

Opinia: Rzadka odmiana na naszym rynku z silnikiem o mocy 90KM.Jednak uważam że jest idealny do tego modelu w zupełności wystarcza do dynamicznej jazdy.Nie maiłem z nim żadnych problemów a użytkuje go od 5 lat,auto sprowadzone z Francji.Koszty jakie poniosłem to wymiana rozrządu oraz tarcz i
Zalety: bardzo tani w zakupie oraz bardzo tani w utrzymaniu.
Wady: żadnych
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
33%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 3