Seat

Seat Alhambra III 2.0 TDI CR 177KM (CFGC)

3856
Kategoria: Seat Alhambra

Dane techniczne

Seat Alhambra III 2.0 TDI CR 177KM (CFGC)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 177
Moment obrotowy [Nm] 380
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 208
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.4

Lata produkcji: 2010-2015

Nadwozie: van

Segment: K (vany)

Spalanie

Miasto 7.3L

Średnie 6.0L

Trasa 5.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30 VW VW 504/507
Ilość oleju 4-4.7
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok lub LongLife 30.000 km lub 2 lata w zależności od wersji
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDI 140KM 8.8 1 0 6.8 l/100km
2.0 TDI 170KM 0.0 0 0 5.9 l/100km
2.0 TDI CR 115KM 0.0 0 0 5.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 8.0L

Najbardziej awaryjna część

86%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
14%
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

05.02.2019 Seat Alhambra/ II 2014/1080000
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 8.0L

Opinia: Seat Alhambra 2014r. Przebieg 108000 km,FWD, silnik 2.0 TDI CR 177KM (CFGC) we współpracy ze skrzynią DSG 6 biegową Dynamiczny, mocy wystarcza nawet na wyprzedzanie załadowanym autem poza obszarem zabudowanym. Skrzynia pracuje płynniej w trybie Sport. Generalnie w aucie jest dość cicho mimo dużej budy.
Zalety: Silnik dynamiczny, żwawy, generuje wystarczający zapas mocy nawet w dużym obciążonym samochodzie
Wady: wibracje przy niskich obrotach
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

86%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
14%
Suma głosów: 7