Skoda

Skoda Fabia III 1.4 TDI CR 90KM (CUSB)

6720

Dane techniczne

Skoda Fabia III 1.4 TDI CR 90KM (CUSB)
Pojemność [cm3] 1422
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 230
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.1

Lata produkcji: 2014-2018

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: B (małe)

Spalanie

Miasto 4.0L

Średnie 3.4L

Trasa 3.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30 VW 507,00
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po.210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.4 TDI 105KM 0.0 0 0 3.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 4.4L

Średnie 5.8L

Trasa 6.4L

Najbardziej awaryjna część

40%
13%
7%
7%
7%
7%
7%
13%
0%
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

31.12.2018 Fabia kombiEdition 201660100km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 4.4L

Średnie 5.8L

Trasa 6.4L

Opinia: Silnik przejechał już 60000 od 2016r. Auto kupiłem maksymalnie wyposażone żonie, ale daje tyle przyjemności w trasie że sam użytkuje na autostradach zamiast VW Caddy. Jak zimny troszkę drgania przenoszą się na bude, ma dogrzewanie, więc po 2 min już leci cieple powietrze. Przy 160km/h
Zalety: Niskie spalanie, świetne auto na trasy, duży bagażnik w kombi. Mistrz spalania. Szkoda że już nie produkują fabi z tym silnikiem, bo kupił bym ponownie te same zestawienie...Do tej pory tylko filtry i olej wymieniłem.
Wady: Serwis nie wiarygodny. Powinni wymienić uszczelkę na gwarancji, a odeslali z kwitkiem do następnego przeglądu, który będzie już po gwarancji/Płatny!!!!!!
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

40%
13%
7%
7%
7%
7%
7%
13%
0%
Suma głosów: 15