Subaru

Subaru Outback V 2.0 D 150KM (EE20Z)

3874
Kategoria: Subaru Outback

Dane techniczne

Subaru Outback V 2.0 D 150KM (EE20Z)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 200
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.7

Lata produkcji: 2015-2018

Nadwozie: kombi

Segment:

Spalanie

Miasto 6.9L

Średnie 5.6L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5-5.9
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Denso

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
150KM 0.0 0 0 6.4 l/100km
150KM 7.8 1 0 6.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

23.10.2023 Subaru Oudbec euro v Kupiony w salonie serwisowany zgodnie z zaleceniami producenta
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Mam przejechane 250000 i wymieniłem dopiero dwu masę filtr płukany przy 180000 jazda na małych odcinkach stosuje systematycznie przy wymianie oleju ceramizer oraz dodatek do paliwa zero problemów teraz dopiero konserwowany bez rdzy zawsze odpala jazda jak po szynach bez problemowy samochód a mam durze
Zalety: Wygodny dobre przyspieszenie obszerny bardzo wytrzymały na kolizję z bramkami garażowymi u mnie brama została wyrwana z zawiasów drobną rysa na lewym błotniku bez zagięć poprostu czołg nie wierzyłem że nie pobity.
Wady: Ręczny elektryczny co powoduje kolizję z brama.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 4