Volvo

Volvo V40 II FL 2.0 D3 150KM (D4 204T9)

5523
Kategoria: Volvo V40

Dane techniczne

Volvo V40 II FL 2.0 D3 150KM (D4 204T9)
Pojemność [cm3] 1969
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 209
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.4

Lata produkcji: 2016-2019

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 4.3L

Średnie 3.8L

Trasa 3.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km /lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 D2 120KM 0.0 0 0 3.9 l/100km
2.0 D4 190KM 9.5 1 0 5.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.8L

Trasa 4.6L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
14%
0%
43%
14%
0%
29%
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

18.03.2022 Volvo V40 D3 150 KM (R4) 2017r 30 tys. przebiegu
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.8L

Trasa 4.6L

Opinia: V40 po lifcie to wg mnie super samochód. Nowe grill i logo, doskonałe reflektory full LED i bardzo dobry silnik D3 150KM (po lifcie ma 4 cylindry i jest super oszczędny i dynamiczny 0-100 w 8.4s). W wersji z dwukolorową jasną tapicerką można poczuć się premium ;)
Zalety: Idealne spasowanie elementów karoserii- kontrola jakości na najwyższym poziomie. Wyjątkowe wnętrze, idealne dopracowanie szczegółów. Super oświetlenie wnętrza i zewnętrza. Dynamiczny, elastyczny i bardzo ekonomiczy diesel D3 (4 cylindrowy- po lifcie).
Wady: Może ciut za mały bagażnik, choć w wersji bez podwójnej podłogi ma coś ponad 360l nie jest najgorzej.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
14%
0%
43%
14%
0%
29%
Suma głosów: 7