Fiat

Fiat Croma II 1.9 16V Multijet 150KM

23492
Kategoria: Fiat Croma

Dane techniczne

Fiat Croma II 1.9 16V Multijet 150KM
Pojemność [cm3] 1910
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9,6

Lata produkcji: 2005-2010

Nadwozie: kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.0L

Trasa 5.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia 5W40
Ilość oleju 4.5 L
Wymiana oleju po 30.000 km
Wymiana rozrządu po 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Innne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 JTD 120KM 9.2 4 0 6.4 l/100km
2.4 JTDM 200KM 7.4 3 1 8.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 6) (8.6)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.3/10
Spalanie ON 7.7/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 6 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.9L

Średnie 7.0L

Trasa 6.1L

Najbardziej awaryjna część

0%
6%
6%
18%
0%
0%
0%
0%
71%
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

12.01.2021 Fiat Croma 2009
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.3L

Średnie b.d.

Trasa 6.0L

Opinia: Klapy słabe, kolektor można czyścic, wtryski można regenerować, rozrząd tani, serwis tani, kultura pracy silnika ok . Ja wymieniam olej co 10-15 tys i każdorazowa płukanka tec 2000 . Nic się nie dzieje żadnych błędów wycieków . jestem drugim właścicielem 198 tys przebiegu.
Zalety: koszty serwisu, rozrzad z pompa wody 400 zł Vag 800 w góe za 2.0 tdi CR egr tani, przepływomierz tani, wtryski tanie...
Wady: skrzynia zmiana biegów , zero precyzji, nowe linki nie pomogły. wersja po lifcie ma mniejsze hamulce... urywające sie klamki we wnętrzu. .brak uchwytów na kubek
Polecam
07.06.2018 Pawulon 2005 1.9 150km
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 5.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Samochód na trasy idealny -tempomat,szósty bieg i przestronny .W ciągu roku zrobiłem 30 tyś km i do tej pory jedyne co miałem to czyszczenie pinów przy tej cholernej elektrycznej pompie wspomagania i wymiana EGR.Ale samochód jak najbardziej na plus ;) Znajomy mechanik jechał
Zalety: wygodny,dynamiczny silnik,oszczędny
Wady: aluminiowe wahacze i elekttyvzna pompa wspomagania
Polecam
11.04.2018 Darek Croma 1.9JTDm 150KM,165000km
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.4L

Trasa 5.5L

Opinia: Użytkuję Cromę z silnikiem 150KM już 8 rok. Średnie spalanie z przebiegu 90 tys km to 7.4l Zero awarii, tylko eksploatacja
Zalety: Silnik, wyposażenie.
Wady: Trzeba dbać o skrzynię biegów (wymiana oleju i wysoki jego poziom) aby nie doszło do zatarcia łożysk w skrzyni M32 (made in opel).
Polecam
20.04.2015 Łukasz Croma 2005 r. 1.9 16 V 150 KM
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.5L

Trasa 6.7L

Opinia: Witam, 1,9 MJTD 16 V 150 KM Cromką jeżdzę od 10 miesięcy i nakręciłem już 20 tyś km, kupiłem ją gdy miałą 202 000 km. Na początku wymieniłem rozrząd (komplet w ASO razem z pompa wody to 800 zł brutto), tarcze hamulcowe (4), łączniki przedniego
Zalety: bardzo dobre wyposażenie auta (tempomat, esp, poduszka kolanowa etc), funkcjonalność, koszty utrzymania
Wady: dla niektórych FIAT :)
Polecam
19.11.2014 marek croma/2006/185
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.2L

Średnie 7.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Co może go zastąpić tylko następna Croma
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
6%
6%
18%
0%
0%
0%
0%
71%
Suma głosów: 17