Popularne na rynku

Fiat Croma II 1.9 8V Multijet 120KM

21479
Kategoria: Fiat Croma

Dane techniczne

Fiat Croma II 1.9 8V Multijet 120KM
Pojemność [cm3] 1910
Moc [KM] 120
Moment obrotowy [Nm] 280
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.3

Lata produkcji: 2005-2010

Nadwozie: kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.0L

Trasa 5.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia 5W40
Ilość oleju 4.7
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje występują odmiany bez DPF-u !!!
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 JTD 150KM 8.7 7 0 7.0 l/100km
2.4 JTDM 200KM 7.4 3 1 8.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (9.0)
Trwałość silnika 9.8/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 9.2/10
Koszty utrzymania 8.8/10
Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.4L

Trasa 5.4L

Najbardziej awaryjna część

7%
0%
0%
0%
0%
14%
0%
0%
79%
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

05.09.2023 Croma 1.9 120 km 2007, 276000
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.4L

Trasa 5.0L

Opinia: Dynamika do zaakceptowania, wygoda, ładne wnętrze, mnóstwo przestrzeni, bogate wyposażenie, tanie części, brak zainteresowania u złodziei. Niskie spalanie.
Zalety: Wiele.
Wady: Drobne usterki elektryki i osprzętu silnika. Wycierające się przyciski na desce rozdzielczej.
Polecam
31.10.2017 Paweł Croma II 110tys. 2007
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.4L

Średnie 6.4L

Trasa 5.4L

Opinia: Silnik 1,9 Multijet 8v to jest bajka podwyższona moc ze 120KM do 160KM i 370Nm Wyprzedzanie w trasie to jest tylko muśnięcie pedału gazu!
Zalety: Mało awaryjny jeżeli chodzi o mechanikę. Ogólnie OK
Wady: Częsta wymiana żarówek , awaryjny zawór EGR zaślepiony.Słaba jakość wykończenia, marne materiały coś zawsze zatrzeszczy. Jakieś błędy w elektronice warto zainwestować w OBD
Polecam
28.02.2015 Krzysztof Croma II
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.8L

Opinia: Bardzo dobra jednostka napędowa. Mam 178 tys oryginalnego przebiegu i ....nic sie w nim nie dzieje. Oby tak dalej. Samo auto - niedoceniony model. A szkoda...
Zalety: Niskie zużycie paliwa, przyzwoita dynamika
Wady: Niska kultura zimą :/ przy - 15 donośny poranny klekot.
Polecam
09.06.2013 PL dynamic/2006/240 000km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.4L

Średnie 6.0L

Trasa 4.9L

Opinia: Bardzo dobre auto, trochę nie docenione na naszym rynku
Polecam
30.04.2013 Grzesiek croma multijet 8v
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Spore auto za niewielkie pieniadze. Kupilem z przebiegiem 90 tys, w tej chwili ma 200 tys. W tym czasie zepsulo sie wspomaganie kierownicy, alternator, byl zabrudzony egr. Naprawy "pochlonely" 1100 zl. Oprocz tego plyny, klocki itp.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

7%
0%
0%
0%
0%
14%
0%
0%
79%
Suma głosów: 14