Fiat Doblo II 2.0 16V Multijet 135KM DPF

17497
Kategoria: Fiat Doblo

Dane techniczne

Fiat Doblo II 2.0 16V Multijet 135KM DPF
Pojemność [cm3] 1956
Moc [KM] 135
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 179
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.4

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.0L

Trasa 5.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia WR Pure Energy (5W-30)
Ilość oleju 4.9
Wymiana oleju 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu 140.000 Km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.3 JTDM 90KM 9.8 1 0 5.7 l/100km
1.6 JTDM 105KM 8.6 5 0 5.8 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 4) (7.3)
Trwałość silnika 7.3/10
Niezawodność auta 7.3/10
Spalanie ON 7.3/10
Koszty utrzymania 7.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 6.5L

Trasa 6.2L

Najbardziej awaryjna część

6%
6%
69%
6%
0%
0%
0%
0%
13%
Suma głosów: 16

Opinie użytkowników

13.09.2017 john doblo
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.6L

Trasa 6.3L

Opinia: Doblo - krótki 2015r silnik 2,0/135KM masa ok 1390kg, mam go od nowości przejechałem ok 160tys km. Największa wada to licznik wyskalowany tylko do 210km/h i nie wiem ile max pojedzie oczywiście na Niemieckiej autostradzie (xd) - za krótki licznik !!!!!
Zalety: Jak do 160tys km to same zalety. Przed fiatem jeździłem w te same trasy vw caddy 1,9tdi/105KM z 2005r więc słabszy gorsze przyśp itd. itp. ,,,, ale z eksploatacji to w vw caddy już przy 90tys km wymienione koło dwumasowe/sprzęgło, 180tys km uszczelka po
Wady: Łożysko kolumny Mc Pherson jest troche słabe ale oryginalne nowe w serwisie fiata kosztuje ok 40zł brutto, więc można przeżyć przez 160tys km wymieniłem po jednej stronie ponieważ trochę hałasowało drugia strona jeszcze jest ok. Uwaga w Inter Cars łożys
Polecam
26.09.2014 tomek doblo 135PS maxi 2010 76tyskm
Średnia ocena: (7.0)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: swietne auto jak na wozenie czasem rodziny i czasem towaru. mam bude w wersji wydluzonej i jest naprawde pakowny jak na moje potrzeby. jezdzi jak osobowka, przyspiesza przyzwoicie dzieki 135 konikom. duzo przestrzeni w srodku.
Polecam
20.05.2013 edzio 122000
Średnia ocena: (2.0)
Trwałość silnika 2.0/10
Niezawodność auta 2.0/10
Spalanie ON 2.0/10
Koszty utrzymania 2.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 7.0L

Opinia: miernota
Odradzam
25.03.2013 POL75 FIAT DOBLO 2.0 MULTIJET POWER 135 KM. 2010r, przebieg 105 000 km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.8L

Trasa 5.4L

Opinia: SUPER AUTO, świetne przyspieszenie, dobre spalanie, kultura pracy silnika i układu kierowniczego. Bardzo dużo miejsca [wersja maxi 850 kg.ładowności jaką mam a są w wersji towarowej do 1000 kg.ładowności], 105 000 km przebiegu, niebawem do wymiany rozrząd, zero problemów z awariami, jedynie zawieszenie twarde na
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

6%
6%
69%
6%
0%
0%
0%
0%
13%
Suma głosów: 16