Peugeot

Peugeot 3008 I 2.0 HDI 163KM (DW10CTED4)

12923
Kategoria: Peugeot 3008

Dane techniczne

Peugeot 3008 I 2.0 HDI 163KM (DW10CTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 163
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11

Lata produkcji: 2009-2013

Nadwozie: minivan

Segment: K (minivany)

Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 6.6L

Trasa 5.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu co 180.000 lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 112KM 8.4 4 0 6.5 l/100km
2.0 HDi 150KM 9.3 5 0 5.8 l/100km
1.6 HDi 110KM 7.9 6 1 6.8 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.2L

Średnie 6.8L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
50%
17%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

31.01.2015 Marko 3008 2011r 156tys
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.2L

Średnie 6.8L

Trasa 5.5L

Opinia: Polecam silnik mocny dynamiczny i przy tym oszczędny auto mam od nowości historia serwisowa to wymiany olejów,filtrów ,klimy to wszystko,zero problemów.Bardzo dobra dynamika,auto w automacie ale niczym nie się nie różni od przekładni manula,chodzi mi o start przyspieszenie .Spalnie wyższe od zwykłej wersji ale za
Zalety: samochód idealny pod każdym wzgledem,ogromy komfort podróży,świetne wyposażenie,bardzo mocny silnik
Wady: cena zakupu i serwis trochę drogi,spalanie w mieście duże czasami nawet 10.5L
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
50%
17%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 6