Peugeot

Peugeot 307 FL 2.0 HDI 136KM (DW10BTED4)

14016
Kategoria: Peugeot 307

Dane techniczne

Peugeot 307 FL 2.0 HDI 136KM (DW10BTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 202
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.8

Lata produkcji: 2005-2007

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 5.4L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 90KM 8.9 12 0 5.2 l/100km
1.6 HDi 109KM 8.8 8 0 5.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.4L

Trasa 5.1L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

14.02.2015 Paweł 307-Kombi 2006 190tys
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.4L

Trasa 5.1L

Opinia: super dynamika,silnik bardzo dobry niesamowite przyspieszenie,co do usterkowości to jest znikoma.Wykonałem naprawę zawieszenia ale to przez niski profil opon i nasze drogi w mieście,po zamianie opon na wyższe żadnych problemów i poprawa komfortu jazdy.Jestem zadowolony ale już moja żona nie bardzo dla niej silnik za
Zalety: bardzo dobre osiągi,spalanie w normie,wygoda,widocznosć ,duzo miejsaca,bezawaryjność silnika i osprzętu
Wady: -
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 4