Peugeot

Peugeot 308 I FL 2.0 HDI 150KM (DW10CTED4)

14607

Dane techniczne

Peugeot 308 I FL 2.0 HDI 150KM (DW10CTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.2

Lata produkcji: 2011-2015

Nadwozie: hatchback kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 6.1L

Średnie 4.9L

Trasa 4.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 92KM 9.3 14 0 5.2 l/100km
1.6 HDi 112KM 9.4 4 0 5.3 l/100km
2.0 HDi 163KM 0.0 0 0 6.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (9.2)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.3/10
Spalanie ON 8.7/10
Koszty utrzymania 8.7/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.9L

Średnie 5.9L

Trasa 5.1L

Najbardziej awaryjna część

60%
0%
0%
20%
0%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

13.01.2023 308 SW/ T7 2011/231000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 5.5L

Trasa 4.8L

Opinia: T7 SW i 150KM do fajne połączenie. Auto jest mega dynamiczne, kopnięcie momentu czuć szczególnie od 1800rpm na 2-3-4 biegu. Na wyższych przełożeniach nadal bezproblemowe wyprzedzanie - bez redukcji. Ten silnik daje poczucie swobody i bezpieczeństwa. Jest przy tym też całkiem oszczędny - jeżeli jeździmy
Zalety: świetna dynamika, przyzwoite zużycie paliwa, nadwozie, zagospodarowanie, estetyka
Wady: trochę irytujących pierdołów, nad którymi trzeba się pochylić w warsztacie
Polecam
26.03.2018 Rozii 308FL/2011/170000
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.7L

Trasa 6.0L

Opinia: 2.0 HDI to petarda nie do zdarcia. Dynamika, niskie spalanie. 150 KM daje moc. przejechane jak na razie 150tyś km i żadnych problemów. Olej wymieniany częściej niż zaleca producent - max co 15tyś km. Przy dynamicznej i szybkiej jeździe bierze trochę olej, ale to normalne przy większych obrotach.
Zalety: niskie spalanie, dynamika, trwałość
Wady: brak
Polecam
17.02.2015 Szymon 308 SW 2011 156tys
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.3L

Średnie 5.5L

Trasa 4.6L

Opinia: rewelacja pod każdym względem,super komfortowy samochód ze świetnym wyposażeniem,Francuzi stanęli na wysokości i zrobili z Kompakta świetny samochód. Ta wersja z tym silnikiem to istne cudo,niesamowite przyspieszenie bardzo dobre osiągi auto pod 200 idzie jak burza,spalanie super na poziomie 5.6l to nie do wiary przy
Zalety: wyposażnie ,komfort,zawieszenie,silnik,dynamika,spalanie,koszty utrzyamnia
Wady: nie ma !!!
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

60%
0%
0%
20%
0%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 5