Popularne na rynku

Peugeot 406 FL 2.0 HDI 109KM (DW10ATED)

21641
Kategoria: Peugeot 406

Dane techniczne

Peugeot 406 FL 2.0 HDI 109KM (DW10ATED)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 109
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 191
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 1999-2004

Nadwozie: sedan kombi coupe

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.0L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch/Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 90KM 9.1 3 0 6.3 l/100km
2.2 HDi 133KM 0.0 0 0 6.3 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 6) (9.2)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.2/10
Koszty utrzymania 9.2/10
Głosy według opinii użytkowników: 6 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.2L

Trasa 5.3L

Najbardziej awaryjna część

10%
0%
20%
30%
0%
0%
0%
0%
40%
Suma głosów: 10

Opinie użytkowników

31.01.2021 2.0HDI/109KM 2001/345000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.5L

Trasa 4.6L

Opinia: Mam P406 z 2001 roku od 2003 roku. Kupiłem z przebiegiem 75 tyś. W tej chwili 345 tyś. Jeździłem zarówno krótkie trasy (po małym mieście) jak i długie (Węgry, Francja, Wielka Brytania). Przed każdym, nawet najdłuższym wyjazdem zerkałem tylko na wskaźnik poziomu paliwa, który bardzo
Zalety: Wygodny, niezawodny, ekonomiczny, pojemny, odporny na korozję
Wady: już nie produkowany
Polecam
09.06.2018 Piotr Peugeot 406 kombi 2.0 HDI
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Kupiłem jako używane, rocznik 2004, przebieg 215 000 km. silnik 2.0 HDI. Auto bardzo komfortowe i mało pali jak na kombi ( ok. 6-6.5 ON). Jestem w nim zakochany i nie zamieniłbym go na inny pojazd znanych i popularnych marek. Kiedyś sądziłem, że najlepsze są
Zalety: komfort, jakość wykonania wnętrza i podzespołów, możliwość przeprowadzenia samemu wielu czynności serwisowych. Nie rdzewieje karoseria jak w innych autach. Duża pojemność i praktyczność bagażnika. Pięknie się prowadzi zarówno w mieście jak i na trasie. Su
Wady: brak
Polecam
29.03.2015 Marcin 406/2000/260000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Dobre autko, godne polecenia. Nie ma problemów ze rdzą (ocynk). Silnik w miarę dynamiczny, nie jest to demon prędkości, ale i tak wystarczy żeby sprawnie wyprzedzać większość zawalidróg. Zawieszenie bardziej komfortowe niż sportowe, ale na naszych drogach sprawuje się idealnie i jest tanie w eksploatacji.
Zalety: Spalanie, ocynk, dynamika, wnętrze, zawieszenie.
Wady: Rocznik :)
Polecam
16.05.2014 master2561 Peugeot 406 Break 2.0 HDi 109 PS , 190768
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.6L

Trasa 5.0L

Opinia: Autko bardzo zrywne, nie jedne auto na naszych drogach miało by problem z dogonieniem go na starcie ze świateł :D Wycieków z silnika nie było, lecz po wymianie całego sprzęgła zaczęło cieknąć z miski, mechanicy niby zrobili lecz dale ciekło więc było już tego dość, bo
Polecam
06.06.2013 Łukasz Peugeot 406 Break, 2000r, 186 000km
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.3L

Trasa 5.5L

Opinia: Moc silnika 109KM jest wystarczająca do sprawnego poruszania się autem, niemałym BREAKu o masie 1,5t. Silnik ochoczo reaguje na wciśnięcie gazu w okolicach 2tys rpm. Bardzo wysoka kultura pracy, cichy. W moim przypadku nie nękają go wycieki. Bardzo oszczędnie obchodzi się z paliwem. Przy zatankowaniu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

10%
0%
20%
30%
0%
0%
0%
0%
40%
Suma głosów: 10