Peugeot

Peugeot 406 2.1 TD 109KM (XUD11B)

12166
Kategoria: Peugeot 406

Dane techniczne

Peugeot 406 2.1 TD 109KM (XUD11B)
Pojemność [cm3] 2088
Moc [KM] 109
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 1995-1999

Nadwozie: sedan kombi coupe

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.6L

Trasa 5.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 10W40
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju co 10.000 km
Wymiana rozrządu po 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TD 92KM 0.0 0 0 6.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.5/10
Spalanie ON 8.5/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.8L

Średnie 6.8L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
50%
0%
0%
0%
0%
0%
25%
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

16.01.2018 Wojtek 406/1997/331.000
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Silnik bardzo ale to bardzo wytrzymały. Przy sprawnej pompie i wtryskach zadowalające osiągi. Brak zbędnego osprzętu, EGR na podciśnienie bez problemu można odłączyć. Po 290 Tyś km padła pompa wtryskowa chwilę później wtrysk sterujący. Nie narzeka na jakość paliwa, lejesz to co masz pod ręką
Zalety: Jak wyżej.
Wady: Pompa lucasa która nie jest nad wyraz awaryjna lubi ciec ale uszczelnienie jej nie kosztuje fortuny. Na szczęście jest zakład który ją ogarnia w 1 dzień w sobótce. Na pompie mechanicznej bosha nie do zajechania samochód.
Polecam
28.02.2014 Bartek 406, 2,1 TD, 1997 r.
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Silnik jeszcze z gatunku "prostych diesli" - bezproblemowy w eksploatacji. Spalanie podane na stronie wzięte chyba z nibylandii - w mieście 6, poza 5.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
50%
0%
0%
0%
0%
0%
25%
Suma głosów: 8