Popularne na rynku

Peugeot 508 I 2.0 HDi 163KM (DW10CTED4)

86961
Kategoria: Peugeot 508

Dane techniczne

Peugeot 508 I 2.0 HDi 163KM (DW10CTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 163
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 222
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.9

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 5.7L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu co 180.000 lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 112KM 9.5 7 0 5.8 l/100km
2.0 HDi 140KM 9.4 5 0 5.7 l/100km
2.2 HDi 204KM 8.5 2 0 6.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 19) (9.4)
Trwałość silnika 9.7/10
Niezawodność auta 9.3/10
Spalanie ON 9.4/10
Koszty utrzymania 9.1/10
Głosy według opinii użytkowników: 19 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 6.5L

Trasa 5.7L

Najbardziej awaryjna część

81%
3%
3%
1%
0%
0%
0%
0%
12%
Suma głosów: 264

Opinie użytkowników

26.06.2023 508 2.0 hdi 163 km 2013 2013. 290 tys. Km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.3L

Trasa 5.0L

Opinia: Polecam wygodne proste mało pałace i dobrze wyposażone auto
Zalety: Spalanie elastyczność koszt utrzymania
Wady: Elektronika
Polecam
28.04.2021 508 I 2011/220.000
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Samochod posiadam 6 lat. Kupilem uzywany z przebiegiem 150kkm. Obecnie okolo 220kkm. Samochod jak na swoja klase komfortowy. Wyposazenie Feline raczej bije na glowe konkurencje w pojedynku na ilosc/jakosc do ceny. Przez 6 lat jedyne elementy, ktore ulegly zepsuciu to linki w podnosnikach przednich szyb
Zalety: Dynamiczny, oszczedny, tani serwis, dobre wyposazenie w dobrej cenie
Wady: Skrzypiace sprezyny bagaznika i kapiaca woda z otwartej klapy gdy pada deszcz.
Polecam
27.08.2020 508SW/I 163000
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.4L

Trasa 6.4L

Opinia: Jak na razie polecam:)
Polecam
06.07.2020 508 2013/100 tys km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.3L

Trasa 5.0L

Opinia: Auto ma przejechane 100 tys. 70 tyś zrobione przez nas. Wymiana oleju i filtrów co 15 tys km. Poza serwisem wymienione dwie sprężyny przód i opony .
Zalety: Silnik, komfort,ceny części,ceny serwisu .
Wady: Dziwna charakterystyka zawieszenia...niby komfortowa ale na poprzecznych nierównościach odgłosy jak by było utwardzone... skóra foteli i plastiki drzwi średniej jakości. Powłoka lakiernicza na błotnikach bardzo słaba (wersja na Wielką Brytanię)
Polecam
27.06.2017 Andrzej 2.0 HDI 163/2014/110 tys km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.8L

Trasa 5.3L

Opinia: Same superlatywy
Zalety: jak piszą wszyscy poniżej.
Wady: Nie mam najmniejszych uwag (może poza schowkami)
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

81%
3%
3%
1%
0%
0%
0%
0%
12%
Suma głosów: 264