alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 508 I 2.0 HDi 163KM (DW10CTED4)

Peugeot 508 I 2.0 HDi 163KM (DW10CTED4)Wyświetleń: 72513

Peugeot 508 I 2.0 HDi 163KM (DW10CTED4)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna222
Przyspieszenie (0-100km/h)8.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts ECS 5W30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.1

Trasa: 5.7

Średnie: 6.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDi11224011.34.8
2.0 HDi1403209.85.2
2.2 HDi2044508.25.9

30.12.2019Peugeot 508Tak

Najlepszy silnik ever, dynamiczny, oszczędny, bezawaryjny i cichy!


08.11.2019C5 X7Tak

Maiłem ten silnik w C5 X7. Sprzedałem przy przebiegu 173 tys km. Większość czasu samochód sędził w korkach w Warszawie. Nie dołożyłem do tego silnika żadnej ani złotówki. Wyglądał jak by się dopiero dotarł. Najważniejsze poza bezawaryjnością to kultura pracy - nie klekocze i nie terkocze. Nigdy nie musiałem dolewać ani kropli oleju. Ale olej zawsze wymianiełem co 15 tys i kupiłem od pierwszego właściciela. Jak ktoś kupi z niepewną historią to może czasami to nie być bajka, ale to jak z każdym silnikiem.


18.09.2018KrzysztofTak

Kiedyś mówiłem -nigdy francuza. Ale przez przypadek kupiłem najpierw 407SW a teraz 508SW. Jestem niesamowicie zaskoczony komfortem i dynamiką. Wcześnie miałem Passata 2.8 "All motion" a potem Q7.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 233
Średnia (głosów 18):
(8.85)
Trwałość silnika
 9.11/10
Niezawodność auta
 8.89/10
Spalanie ON
 8.78/10
Koszty utrzymania
 8.61/10

Głosy według opinii:

180

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 272

Opinie użytkowników

508SW/I 27.08.2020
Średnia:
(8.25)
Tak
Opinia: Jak na razie polecam:)
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.4l/100km

Spalanie - średnie:7.4l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:163000
508 06.07.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Auto ma przejechane 100 tys. 70 tyś zrobione przez nas. Wymiana oleju i filtrów co 15 tys km. Poza serwisem wymienione dwie sprężyny przód i opony .
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:Silnik, komfort,ceny części,ceny serwisu .
Wady:Dziwna charakterystyka zawieszenia...niby komfortowa ale na poprzecznych nierównościach odgłosy jak by było utwardzone... skóra foteli i plastiki drzwi średniej jakości. Powłoka lakiernicza na błotnikach bardzo słaba (wersja na Wielką Brytanię)
Rocznik / Przebieg:2013/100 tys km
Jarek 05.02.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Super autko.
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:508 HDI sedan
Andrzej 27.06.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Same superlatywy
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:jak piszą wszyscy poniżej.
Wady:Nie mam najmniejszych uwag (może poza schowkami)
Rocznik / Przebieg:2.0 HDI 163/2014/110 tys km
Patryk 25.04.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: Cichy, dynamiczny i ekonomiczny silnik. Polecam jazdę z tempomatem albo ogranicznikiem prędkości - w moim przypadku znacząco zmniejszyło to spalanie.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:Cichy, ekonomiczny, dynamiczny
Wady:
Rocznik / Przebieg:2.0 HDI 163KM / 2011 / 125 tys. km
Andrzej 22.04.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Bardzo polecam silnik o wysokiej kulturze pracy cichy niskie spalanie bardzo dynamiczny.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:peugeot 508 2011 125tys.
Łukasz 17.02.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Mija rok jak go kupiłem 2.0 HDI 163 KM,miał wtedy 123 tyś.Przejechałem nim prawie 30 tyś i nie narzekam, miałem mały incydent z nim mianowicie wyrwało przewód z pompki sprzęgła z niewiadomych przyczyn.
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:wygląd,osiągi,komfort jazdy
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:508/2012/146000
Zbigniew 07.02.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: Bardzo polecam. Mam 508 od ponad dwóch lat. Jeździe bardzo dużo .Kupilem go przy przebiegu 114 000 ,teraz ma 273 000 i zawieszenie w stanie idealnym,tak ocenił mechanik. Silnik i skrzynia super Regenerowalem maglownice i teraz ma wymieniany uszczelniacz pompy wtryskowej .I nic więcej się nie działo. Następny tez bedziecPeugeot .
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:Peugeot 508
Michał 10.01.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Mojego Peugeota 508 2.0 HDI 163 KM kupiłem jakiś rok temu. Używany. Z autkiem nie ma żadnych problemów. Pali nawet przy - 20 C. Przejechałem nim ok. 25.000 km i średnie spalanie wychodzi ok. 6,4 l na 100 km, przy czym nie jeżdżę wolno, natomiast zazwyczaj na trasach powyżej 25 kilometrów. Autko ma dobre przyspieszenie, na każdym z biegów, dobrze się prowadzi, jest przestronne. Jedyny minus to bagażnik, który skrzypi przy otwieraniu i przy opadach odprowadza wodę do wewnątrz.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:Zrywność i elastyczność, komfort jazdy, świetnie wygląda, dobre materiały.
Wady:Bagażnik (skrzypienie i zalewanie bagażnika przy otwarciu).
Rocznik / Przebieg:Peugeot 508 2.0 HDI 163 KM, 2011 r.
Sławek 31.12.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Kupiłem 2 lata temu nowego 508 163 km. Wcześniej miałem nową Insignię. Peugeot o 100% lepszy. Zero usterek, przebieg 140 tyś. Świetna opcja za dobre pieniądze. POLECAM Super osiągi przy niskim spalaniu.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:Peugeot 508
<<<12>>>