Peugeot

Peugeot 607 FL 2.2 HDi Bi-Turbo 170KM (DW12BTED4)

12730
Kategoria: Peugeot 607

Dane techniczne

Peugeot 607 FL 2.2 HDi Bi-Turbo 170KM (DW12BTED4)
Pojemność [cm3] 2179
Moc [KM] 170
Moment obrotowy [Nm] 370
Doładowanie biturbo
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 224
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.3

Lata produkcji: 2004-2010

Nadwozie: sedan

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 6.4L

Trasa 5.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.7 V6 HDI 205KM 5.8 1 0 8.0 l/100km
2.0 HDi 136KM 9.0 1 0 7.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (8.8)
Trwałość silnika 9.7/10
Niezawodność auta 8.7/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 7.3L

Trasa 6.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
25%
0%
0%
0%
0%
75%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

02.02.2018 Kris Peugeot 607 2008r
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.5L

Trasa 7.0L

Opinia: Witam peugeot z tym silnikiem posiadam od 2008r od nowości kupionego w polskim salonie. w tym momencie samochod ma 480tys km i cały czas ich przybywa. Silnik ocenie jako bardzo dynamiczny. Pierwszy rozrząd przy ok 230tys kolejny przy 430tys. Dwa razy wymieniana turbina, choć jeśli od razu kupiło by
Zalety: -wytrzymałość jednostki -wygoda -wyposażenie -wygląd i elegancja
Wady: - wiązka kabli w klapie bagażnika od otwierania i zamykania łamia sie kable - koszty części (tych bez ktorych sie nie obejdzie jazda), - dostępność części specjalnych.
Polecam
19.11.2016 Jarosław 607/2007
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.7L

Średnie 7.0L

Trasa 6.4L

Opinia: Wygodne auto i przestronne,navi, słowne polecenia,skóra podgrzewana i w pełni elekt. fotele, silnik dynamiczny przy załączeniu drugiego turbo, spalanie średnie w lat 6,9 w zimę 7,1 l.Przy 270000 poszło EGR., bagażnik w nim większy niż u sąsiada w Insigni kombi.........
Zalety: wyposażenie i cena części zamiennych
Wady: mimo ,że duże auto i Peugeot to twarde zawieszenie
Polecam
09.08.2015 Mariusz 607 2,2 hdi 170KM/2007 rok/ 320 000 km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.5L

Trasa 7.0L

Opinia: samochód bez awaryjny, niskie koszty utrzymania, komfortowy, silnik 2,2 HDI 170 KM dynamiczny, bezawaryjny i oszczędny, bardzo dobre wykończenie wnętrza, pojemny bagażnik, bardzo dobre właściwości jezdne, polecam
Zalety: niezawodność, komfort, dynamiczny silnik
Wady: zakończona produkcja
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
25%
0%
0%
0%
0%
75%
Suma głosów: 4