Opel

Opel Astra G 2.0 DI 82KM (X20DTL)

23058

Dane techniczne

Opel Astra G 2.0 DI 82KM (X20DTL)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 82
Moment obrotowy [Nm] 185
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 170
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 15

Lata produkcji: 1998-2009

Nadwozie: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 5.7L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju GM 10W40
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.7 DTI 75KM 9.2 8 0 5.1 l/100km
1.7 CDTI 80KM 9.4 6 0 5.7 l/100km
2.0 DTI 101KM 9.1 9 0 5.9 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (9.1)
Trwałość silnika 9.8/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.4/10
Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.1L

Trasa 5.1L

Najbardziej awaryjna część

13%
10%
52%
0%
0%
0%
0%
3%
23%
Suma głosów: 31

Opinie użytkowników

16.05.2020 Astra G 1998/360000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Opinia: w przedziale 2-3k najlepsze auto jakie moze byc aktualnie moja 4 astra, ta akurat sluzy od roku jako woł roboczy i przez rok oprocz klocków hamulcowych ani złotówki. czesto przeciążana czesto jezdi poza asfaltem i zawiecha nic nie gada. naprawde polecam. ps. po wywaleniu egr dostajemy 20km gratis
Zalety: brak wad :D tanie utrzymanie, zawsze dojedzoie do celu. mimo wieku i nalotu 360tkm w zakrety mozna wchodzic jak boss. idealna do pracy na pierwsze auto poz kazdym względem. zarąbiste audio!
Wady: na zimnym troche glosno pracuje. na dlugie trasy jesli nie ma welurów to troche nie wygodna.
Polecam
06.02.2020 Astra/g 1998/365000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 5.5L

Opinia: Tanie w utrzymaniu. Jakość wykończenia lepsza niż nastepca. Jako kombi jest bardzo pakowny. 82 konie trochę mało. Do 100kmh po mieście powiedzmy że wystarczy żeby ruszyć i nie zrobić korka ale w trasie jeszcze w 4 osoby i nie duży bagaż to nic tylko trzymać 120kmh
Zalety: Tanie części Jak na swoje lata dobrze wygląda Wytrzymała Dobre nagłośnienie jak na ten segment
Wady: Zawieszenie głośnie Stosunek przyspieszenia do spalania
Polecam
27.03.2019 Astra G 1999 290 tys
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Bardzo dobre auto. 300 tys na liczniku, silnik pracuje wzorowo, jest niezniszczalny. Wymiana oleju co 8 tyś km.
Zalety: Pancerny silnik, proste auto =niezawodne
Wady: Starość, kiepskie wyciszenie
Polecam
20.02.2017 Krzysztof Astra 2.0 DI 82 km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 5.7L

Trasa 5.1L

Opinia: Mam tren silnik w mojej Astrze, przebieg 320 000. Bez większych problemów od czasu do czasu pompa vacu daje znać i to wszystko.
Zalety: niskie, spalanie, nie zawodny, tanie części, prosta konstrukcja
Wady: mało dynamiczny
Polecam
12.02.2015 Stefan Astra 2001r 280tys
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.9L

Trasa 4.8L

Opinia: Auto i silnik nie do zdarcia,części pod dostatkiem w niskich cenach,dodatkwo konstrukcja silnika prosta i każdy mechanik sobie z nim poradzi.Autem zrobiłem 170 tys i obecnie wynik 280 tys po drodze normalny serwis ,wymiana pompy na używaną bo przepuszczała .Spalanie niskie,moc wystarczająca,brak uciążliwych awarii,tani
Zalety: trwałość,niski koszt utrzyamnia ,tanie części,prosta konstrukcja silnika
Wady: rdza,wycieki,drobne usterki
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

13%
10%
52%
0%
0%
0%
0%
3%
23%
Suma głosów: 31