alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Insignia A 2.0 CDTI ECOTEC 110KM (A20DTL)

Opel Insignia A 2.0 CDTI ECOTEC 110KM (A20DTL)Wyświetleń: 17322

Opel Insignia A 2.0 CDTI ECOTEC 110KM (A20DTL)

Okres produkcji: 2008-2013

Wersje nadwozia: liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]260
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna185
Przyspieszenie (0-100km/h)12.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 5.8

Średnie: 7.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CDTI13030011.65.5
2.0 CDTI1603509.55.8
2.0 CDTI1954008.75.1

10.07.2016BogdanNie

"witam moze ktos podpowie czy jest mozliwosc zamiany silnika 110KM na 160KM lub 130KM bo moj zatarl sie pojawilo sie zonie komunikat o niskim cisnieniu oleju i po silniku "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11
Średnia (głosów 1):
(7)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

Bogdan 21.02.2015
Średnia:
(7.00)
Nie
Opinia: auto jest naprawdę doposażone komfortowe z fajnymi nowinkami ale silnik to jest dramat,jak ma oceniać silnik to nigdy więcej tej jednostki mulasta,pali jak smok i awaryjna przede wszystkim DPF daje popalić.Tym autem strach brać się za wyprzedzanie,a już o wyższych prędkoścciach to można zapomnieć ,po wyżej 140 spalanie wzrasta do 7l i duży hałas.Jak bym miał kupować Insygnie to napewno nie z tym silnikiem .
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:auto bardzo komfortowe,super wypożażone,
Wady:silnik,moc,przyspiesznei,DPF,spalanie,koszty
Rocznik / Przebieg:Insygnia 2010r 165tys