Opel

Opel Zafira C 2.0 CDTI ECOTEC 110KM (A20DTL)

10007

Dane techniczne

Opel Zafira C 2.0 CDTI ECOTEC 110KM (A20DTL)
Pojemność [cm3] 1956
Moc [KM] 110
Moment obrotowy [Nm] 260
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 183
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 2011-2016

Nadwozie: minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.2L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 140.000 Km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 CDTI 130KM 9.3 1 0 5.9 l/100km
2.0 CDTI 165KM 8.5 2 0 8.0 l/100km
1.6 CDTI 120KM 0.0 0 0 4.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.4L

Średnie 6.2L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

11%
11%
0%
22%
0%
0%
11%
11%
33%
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

07.09.2016 Grzegorz 2013r 147tys
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.4L

Średnie 6.2L

Trasa 5.0L

Opinia: Jestem użytkownikiem tego auta od nowości,zakup kontrolowany pod każdym względem,rodzina,trasy,miasto wszystko przeanalizowane .Po 4 latach użytkowania mogę śmiało stwierdzić zakup trafiony w 100% !!! Nie wiem jak ludzie kupują auto że potem narzekają,że za duży że za mały itd. nasze auto miało się sprawdzić na
Zalety: praktycznie wszystko,silnik,zawieszenie,wyposażenie,komfort,spalanie,awaryjność zerowa,bagażnik
Wady: nie znalazłem
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

11%
11%
0%
22%
0%
0%
11%
11%
33%
Suma głosów: 9