Hybryda

Audi A6 C8 FL 40 TDI Evo 204KM Mild Hybrid (DTPA)

822

Dane techniczne

Audi A6 C8 FL 40 TDI Evo 204KM Mild Hybrid (DTPA)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 204
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 7-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 246
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7.9

Lata produkcji: od 2023

Nadwozie: sedan kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 6.4L

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 210 tys. km

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Silnik spalinowy

Typ silnika: Diesel

Moc silnika: 204 KM

Moment obrotowy: 400 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 0.15 kWh

Moc silnika EV: 3 KM

Moment obrotowy EV: 60 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 12V mikro (mHEV)

Moc systemu: 204 KM

Moment obr. systemu: 400 Nm

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
35 TDI Evo mHEV 163KM 0.0 0 0 6.0 l/100km
45 TDI Evo mHEV 245KM 0.0 0 0 6.9 l/100km
50 TDI Evo mHEV 286KM 0.0 0 0 7.1 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 6.8L

Trasa 5.6L

Najbardziej awaryjna część

36%
14%
5%
9%
9%
5%
14%
9%
0%
Suma głosów: 22

Opinie użytkowników

12.08.2024 A6 C8 40TDI quattro 01/2024
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 6.8L

Trasa 5.6L

Opinia: Bardzo komfortowy, jak na silnik bardzo dynamiczny (40TDI quattro). Świetnie wyciszony wraz z domykaniem automatycznym drzwi. Idealny na trasy z bakiem 75L (ponad 1100km przy prędkością do 140km/h). Idealny samochód rodzinny. Po 20k km bezawaryjny, ale to żaden dystans.
Zalety: komfort, osiągi i zachowanie na drodze
Wady: bierze olej od nowości - litr na 15k km wersja dobrze wyposażona jest przeładowana elektroniką i różnymi mechanizmami - aż strach jak coś zacznie się psuć. Mała ilość schowków dokucza.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

36%
14%
5%
9%
9%
5%
14%
9%
0%
Suma głosów: 22