Silniki VAG 2.7 / 3.0 / 4.0 / 4.2 TDI są stosowane w samochodach marki
Silnik Volkswagen 4.2V8 TDI 32V z rodziny EA898 o mocy 326KM występował w samochodach Audi A8 i Q7 od 2005 do 2010 roku. Dwie turbosprężarki firmy Garrett GT17 współpracujące z systemem Common Rail II generacji oraz osiem cylindrów pozwala rozpędzić auto do 250 km/h. Pierwszą setkę ten blisko dwutonowy kolos osiąga po niespełna 6 sekundach. Silnik posiada bezobsługowy mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu. Maksymalny moment obrotowy wynosi 650Nm. Silnik posiada zawór recyrkulacji spalin oraz filtr cząstek stałych (oba podzespoły w pojazdach z dużym przebiegiem mogą być awaryjne). Doskonała dynamika pracy silnika, rewelacyjna akustyka i niezłe spalanie (średnio 9,5l/100km) czyni go godnym polecenia.
Opinia:
Perfekcyjny .w trasie 6,8 zależy jak się jeździ to samemu się decyduje o tym ile będzie kosztować podróż.
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Silnik:
4,2 333
Rocznik / Przebieg:
2008 300000
Spalanie:
9.8 l/100km
Polecam
01.08.2018Krzysztof
(8.7)
Opinia:
Witam, jeżdżę tym autem od nowości, jest bezawaryjne i komfortowe o dynamice i kulturze pracy silnika nie będę się rozpisywał, bo jest rewelacyjna. Porównując do innych aut które użytkuję równolegle, to ten model przypał mi szczególnie do gustu. Mogę go polecić z czystym sumieniem.
Pozdrawiam
8.0/10
8.0/10
10.0/10
Silnik:
A8 4.2 TDI
Rocznik / Przebieg:
2007/217500
Spalanie:
10.0 l/100km
Polecam
23.01.2017OdAudi
(6.0)
Opinia:
Witam Posiadam audi A8 D3 z 2010 roku jest to jedno z ostatnich wypustów tego auta. co do samego auta komfort jazdy , wyglad oraz wspaniala kultura pracy silnik zapieraja dech w piersiach.......Ale na tym konczą się pozytywne
opinie. o Auto dbam , robie wszystkie seriwsy na czas. wymieniane wszystko w ASO a Audi jak doszło do przebiegu 170 tysiecy to coś w niej pękło ( nie chodzi o silnik) Zaczelo sie sypać wszystko od elektorniki silnika po elektornika wnetrza grajace niczym choinka na wyswietlaczu konsoli kontroli doprowadzały mnei do szału nie wiem czy jest to spowodowane. o Zawieszeniu pneaumatycznym nie bede Wogole wspominał ( Niby ostatnia czesc jaka sie psuje) a Chu.. prawda w pewnym momencie po zimie (Auto garazowane) zaczelo podnosic mi Auto maksymalnie w gore po czym po paru km zaczelo opuszczac maksymalnie w dol. po wymianie modolu steruajcego oraz czujnikow poziomow problem ustał ale nie na dlugo. co sie okazało ? ze w Aucie jest jakas płytka w ktorej powinien być prad a go nie ma.. raz jest raz nie ma tak na przemian. wymiana tego czegoś kosztuje 12 tys zł. Co do silnika 4.2 nie moge sie zbytnio przyczepic. pracuje rowno zawsze odpala. ale dlaczego plyka olej ? Nie wiem... Auto nie warte swojej ceny jest to już model Audi ktory jest robiony na ilosc. Zwykle plastikowe gowno ktore nie jest warte pieniedzy za ktore jest oferowane... audi sie skonczylo po modelu D2. reszta to chu... warta chinszczyzna.. Niestety z autem musze się nadal meczyć. Bedzie niedługo sprzedane i zamienione na BMW Serii 7. Pozdrawiam Krzysztof.
7.0/10
1.0/10
10.0/10
Silnik:
A8 D3
Rocznik / Przebieg:
2010
Spalanie:
10.0 l/100km
Odradzam
18.09.2016Qba
(8.7)
Opinia:
Super auto , nie ma lepszego na trasę , przy 290 tys strzelił mi łańców rozrząd . czyli warto wymieniać .. nie jest nieśmiertelny jak mówią w serwisie . Urzytkuje go 3,5 rok. Oprocz recznego elekrtycznego nic szczegolnie sie nie popsulo,
10.0/10
6.0/10
10.0/10
Silnik:
A8 4.2dit + chip 370km 747nM
Rocznik / Przebieg:
2008
Polecam
30.12.2015Sławek
(9.0)
Opinia:
Jestem pierwszym właścicielem 324000km w aucie nic się nie dzieje pełny serwis i Ąudi śmiga bez problemu