Rover

Silnik Rover 2.0 SD 86KM 20T2R

11193
Silnik Rover 2.0 SD 86KM 20T2R

Silniki Rover SDi / CDTi / iDT są stosowane w samochodach marki

  • Rover
  • Land Rover
  • Honda

Silnik Rover 2.0 SD występuje w modelach Rover 200, 400 a także w Hondzie Civic VI. Generuje moc 86KM przy maksymalnym momencie obrotowym 170 Nm. Silnik w słabszej wersji z  wtryskiem mechanicznym, bez intercoolera. Bardzo przeciętna dynamika, kultura pracy na niskim poziomie, zadowalające poziomy spalania. Auta z tym silnikiem mają bardzo duże przebiegi i kupujący musi się liczyć z mnogością drobnych awarii, raczej nie kosztownych aczkolwiek uciążliwych.
 

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 2

Typ wtrysku: pośredni

Zalety

  • prosta konstrukcja
  • niskie spalnie

Wady

  • słaba dynamika
  • słaba kultura pracy
  • liczne wycieki płynów

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: 20 T2R
  • Turbosprężarka: Ze stałą geometrią
  • Rozrząd: Pasek, wymiana po co 90.000 Km
  • Sprzęgło: Bez koła dwumasowego
  • Filtr cząstek stałych: Brak
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.7)
Trwałość 6.0/10
Utrzymanie 7.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

67%
0%
33%
0%
0%
0%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

20.03.2016 Janusz
(7.7)
Opinia: Mam ten silnik w Hondzie Civic 2.0i td z 1997 roku. Jeżdżę nim już 10 lat. Ogólnie silnik jest dobry. 86 KM to trochę mało przy pełnym obciążeniu. Od początku cieknie olej z turbiny - niedużo ale plama zostaje. Wymieniałem już dwa razy napinacz paska
  • 6.0/10
  • 7.0/10
  • 10.0/10
  • Silnik: 2.0i td/86 KM
  • Rocznik / Przebieg: 1997/307000
  • Spalanie: 5.0 l/100km
Polecam