Silnik Mitsubishi 2.5 TD o mocach 100KM, 115KM lub 136KM miał zastosowanie w samochodach marki Mitsubishi. Jest to konstrukcja japońska bardzo trwała, o niskiej awaryjności. Jej atutem jest brak uciążliwego osprzętu oraz wysoka pojemność w stosunku do mocy przez co silnik nie jest wysilony. Silnik miał kilka modyfikacji pierwsza wersja do 2001 roku była zasilana pompą mechaniczną to najsłabsza wersja o bardzo niskiej kulturze pracy oraz słabej dynamice.
Po 2001 roku weszła do produkcji odmiana 115-konna w której zastosowano elektroniczna pompę paliwa ta wersja uważana jest na najbardziej udaną o przyzwoitej kulturze pracy i stosunkowo dobrych parametrach. W późniejszym czasie w ofercie pojawiła się wersja 16-zaworowa o mocy 136KM w której zastosowano dużo nowsze rozwiązania. Reasumując jednostka 2.5 TD jest udaną konstrukcją która jest trwała i nie przysparza użytkownikowi większych problemów. Dodatkowo na plus trzeb zapisać bezproblemowy serwis oraz dostępność części.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8 lub 16
Typ wtrysku: pompa
pompa mechniczna/pompa elektroniczna
Średnia (głosów: 2) | (8.7) |
Trwałość | 10.0/10 |
Utrzymanie | 9.0/10 |
Dynamika | 7.0/10 |