Silniki VAG 2.5 TDI / 2.8 TDI / 5.0 TDI są stosowane w samochodach marki
Silnik Volkswagen 2.5 V6 TDI 24V o mocy 155KM to odmiana silnika z rodziny EA330 o oznaczeniu AYM, która była stosowana w latach 2000-2002. Niestety w tej odmianie nie udało się całkowicie wyeliminować problemów jakie miała wersja 150KM. Do najbardziej uciążliwych trzeba zaliczyć przedwcześnie zużywające się wałki rozrządu (wymiana nawet 7000zł). Kolejną poważną usterką jest awaria pompy wtryskowej VP44 (dopiero po 2002 roku problem został rozwiązany). Awaryjność zdecydowanie się zmniejszyła ale dalej użytkownicy borykają się z poważnymi naprawami. Ponadto koszt naprawy wszelkich usterek są bardzo wysoki i nie każdy warsztat podejmę się ich naprawy. Omawiając silnik 2.5 TDI V6 należy zwrócić na bardzo skomplikowany mechanizm rozrządu, koszt jego wymiany poza ASO to kwota około 3 tys. złotych. Na plus trzeba zaliczyć dobrą dynamikę i przyzwoitą kulturę pracy.