Mazda

Silnik Mazda 2.0 D 8V 76KM RF55

3312
Silnik Mazda 2.0 D 8V 76KM RF55

Silniki Mazda D / TD / DiTD są stosowane w samochodach marki

  • Mazda

Silnik Mazda 2.0 D o mocy 75KM  występował w modelu 626Silnik wolnossący z wtryskiem pośrednim zasilanym pompą wtryskową, Konstrukcja silnika bardzo prosta co przekłada się na dużą żywotność, plusem jest barka uciążliwego osprzętu. Jednostka o słabej dynamice jednak poziom spalania jest na bardzo dobrym poziomie. Z uwagi na wiek oraz duże wyeksploatowanie silnika może dojść do kliku awarii. Ogromnym plusem jest prosta konstrukcja silnika a co za tym idzie łatwość naprawy oraz dostępność części.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: pośredni

Zalety

  • prostka konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części
  • łatwy serwis oraz naprawy
  • niskie spalanie

Wady

  • słaba dynamika
  • niska kultura pracy

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: RF55
  • Turbosprężarka: Brak
  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Sprzęgło: Bez koła dwumasowego
  • Filtr cząstek stałych: Brak
  • Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: 5W40-10W40, wymiana po co 15.000 km lub 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Samochody z tym silnikiem

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
100%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami