Miękka hybryda BMW 2.0 R4 16V d mHEV 163KM B47C20B pojawiła się w ofercie niemieckiego producenta w 2022 roku i występuje w modelach X1 U11 oraz X2 U10. Jest to nowa generacja miękkich hybryd BMW mHEV Power.
Do napędu wykorzystano znaną od lat jednostkę wysokoprężną 2.0 R4 16V d B47 o mocy 150KM. W odróżnieniu od wcześniej montowanych miękkich hybryd tutaj zastosowano silnik elektryczny z większym akumulatorem o pojemności baterii 0,9 kWh i mocy 19KM z mom. obr. 55 Nm. Moc systemowa napędu wynosi 163KM a mom. obr. 400 Nm.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Common Rail
Typ silnika: Diesel
Moc silnika: 150 KM
Moment obrotowy: 360 Nm
Pojemność baterii: 0.9 kWh
Moc silnika EV: 19 KM
Moment obrotowy EV: 55 Nm
Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)
Moc systemu: 163 KM
Moment obr. systemu: 400 Nm
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Dynamika | 0.0/10 |