Hybryda

Miękka hybryda BMW 3.0 R6 24V d mHEV 48V 352KM B57D30T2

16
Miękka hybryda BMW 3.0 R6 24V d mHEV 48V 352KM B57D30T2

Miękkie hybrydy BMW d mHEV są stosowane w samochodach marki

  • BMW

Miękka hybryda BMW 3.0 R6 24V d mHEV Power B57D30T2 pojawiła się w ofercie niemieckiego producenta w 2022 roku i występuje w samochodach serii X5 G05, X6 G06 oraz X7 G07Jest to nowa generacja miękkich hybryd BMW 48V mHEV Power.



Do napędu wykorzystano znaną od lat jednostkę wysokoprężną 3.0 R6 24V d o mocy 340KM. W odróżnieniu od wcześniej montowanych miękkich hybryd tutaj zastosowano silnik elektryczny o większej pojemności baterii 0,96 kWh i mocy 12KM przy znacząco wyższym momencie obr. wynoszącym 200 Nm. Moc systemowa napędu wynosi 352KM a moment obr. 700 Nm.

Poza nowym układem hybrydy wprowadzono także wtryskiwacze z elektrozaworem i obniżono maksymalne ciśnienie wtrysku do 2500 bar. Zamiast aluminium stosuje się obecnie tłoki stalowe.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Common Rail

Zalety

Wady

Silnik spalinowy

Typ silnika: Diesel

Moc silnika: 340 KM

Moment obrotowy: 700 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 0.96 kWh

Moc silnika EV: 12 KM

Moment obrotowy EV: 200 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)

Moc systemu: 352 KM

Moment obr. systemu: 700 Nm

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: B57D30T2
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami