Hybryda

Miękka hybryda VW 2.0 TDI 16V mHEV 136KM DTNB

58
Miękka hybryda VW 2.0 TDI 16V mHEV 136KM DTNB

Silniki VAG 2.0 TDI PD / 2.0 TDI CR są stosowane w samochodach marki

  • Volkswagen

Silnik VW 2.0 TDI Mild Hybrid 136KM DTNB wszedł do produkcji w 2019 roku i występuje w Audi A4 B9. System jaki zastosowano w tym silniku jest zwany potocznie  mikro-hybrydą. Zadaniem jego jest pomoc w rozruchu silnika a nie jego wspomaganie jak to ma miejsce w przypadku miękkiej hybrydy. w tym przypadku zastosowano system ISG-Integrated Starter Generator łączący rozrusznik z alternatorem w jedną całość.



Właśnie ten wspomniany 12V system odpowiada za uruchomianie funkcji Start&Stop po zatrzymaniu pojazdu i jego rozruchu .Pełni on również funkcję generatora prądu podczas hamowania, odzyskuje energię i gromadzi ją w baterii litowo-jonowej o pojemności 0.5Ah. która potem służy do wspomagania elektryki pojazdu.Układ mikro-hybrid znacząco wpłynął na obniżenie poziomu spalania jak również emisji Co2.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Common Rail

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • niski poziom spalania

Wady

  • koszty serwisu
  • problematyczny DPF w jeździe miejskiej

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: DTNB
  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 210 tys. km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

20%
20%
20%
0%
20%
20%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię