Hybryda

Silnik Jaguar/L-R 2.0d 16V Mild Hybrid AJ21D4

1
Silnik Jaguar/L-R 2.0d 16V Mild Hybrid AJ21D4

Silniki Jaguar Land Rover TD / SD są stosowane w samochodach marki

  • Jaguar
  • Land Rover

Silnik Jaguar / Land Rover 2.0d 16V Mild Hybrid AJ21D4 wszedł do produkcji w roku 2020 i zasila szereg modeli marki Jaguar oraz Land Rover. Jednostka wysokoprężna została zespolona z instalacją  elektryczną 48V  oraz wydajnym akumulatorem umieszczonym pod podłogą. Właśnie ten wspólny układ potocznie zwany miękką hybrydą ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania, przyspieszenia oraz jazdy na wyłączonym silniku.



Ma to miejsce podczas jazdy ze wzniesienia, hamowania lub zatrzymania kiedy to silnik spalinowy jest wyłączony. Układ idealnie sprawdza się w mieście kiedy auto zwalnia jak również w momencie postoju na światłach czy w korku. Jednostka została seryjnie wyposażona w system start&stop oraz filtr cząstek stałych i spełnia normy spalin Euro6d.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Common Rail

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • niski poziom spalania

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.5 L, typ oleju: 0W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami