Opel

Silnik Opel 2.5 R6 DTI 24V 150KM Y25DT (BMW M57)

1689
Silnik Opel 2.5 R6 DTI 24V 150KM Y25DT (BMW M57)

Silniki Opel D / DI / DTI / Isuzu DiTD są stosowane w samochodach marki

Silnik Opel 2.5 R6 DTI Y25DT występuje w modelu Opel Omega B. Produkowany w latach 2001-2003 został opracowany przez koncern BMW (odpowiednik M57D25). Jednostka 6-cylindrowa z wtryskiem bezpośrednim realizowanym przy pomocy pompy firmy Bosch. Generuje moc 150KM.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Common Rail

Zalety

  • trwała jednostka napędowa
  • dostępność części

Wady

  • awarie pompy wtryskowej
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: Y25DT
  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Rozrząd: Łańcuch
  • Sprzęgło: Z kołem dwumasowym
  • Filtr cząstek stałych: Występuje
  • Wtryski: Piezoelektryczne  Firma Bosch
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Samochody z tym silnikiem

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 10.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
50%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

16.08.2022 Opel Omega B FL
(10.0)
Opinia: Doskonała konstrukcja BMW. Łańcuch rozrządu dożywotni, nie tak jak w dzisiejszych wynalazkach. Tankuję paliwa Premium, olej pełny syntetyk wymieniam co 15 kkm, oczywiście markowy - żadnych problemów z wtryskiwaczami lub ubytkami oleju. Przez 300 kkm wymienione wszystkie świece żarowe, czyszczony EGR. Trzeba wykastrować klapki w
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Wysoka kultura pracy /6 cylindrów robi robotę/, ekonomiczny, trwały.
Wady: Brak.
  • Silnik: 150 KM
  • Rocznik: 2002
  • Przebieg: 320000
  • Spalanie: 7.5 l/100km
Polecam