Opinia:
L2H2 2009r 2.5TDI 109 CEEB 285000KM,
Fajny wóz, przesiadłem się z T4 FL różnica kosmos.Posiada dużo elementów ze współpracy z MB. Mam go nie długo, udało się kupić troszkę taniej lecz z usterkami.
Pierwszy problem jaki wystąpił to częste wypalanie DPF- na krótkich odcinkach(przy warunkach silnik 80*C
najczęściej podczas powrotów z pracy można było rozpoznać po obrotach jałowych 1000 i twardszej pracy)
2009 r pierwsze wypusty z Adblue, system zaczął mieć problemy po zdiagnozowaniu własnoręcznym koszt naprawy 1000zł w górę.
Nie neguję układów oczyszczających spalin lecz działa to tylko na trasach dłuższych niż 30km gdzie to jest rozgrzane wtedy ma to sens inaczej się zapycha, ropa nie spalona idzie w olej a później silnik do wyrzutu.
W dzisiejszych czasach warto zaopatrzyć się w podstawowe OBD które potrafi uratować auto, chociażby sprawdzić temp silnika gdzie niema wskaźnika.
7.0/10
6.0/10
8.0/10
Zalety:
Ładna kultura pracy R5, silnik to odmłodzone stare 2.5tdi 10v( dodany Common Rail i trochę osprzętu)
Wyciszenie,
Zwinność,
Widoczność,
Ładowność na pojedynczym resorze niezła,
CEEB posiada zmodernizowaną skrzynię dłuższa 6tka,
W porównaniu do Sprintera 2.2, mniej oleju potrzebne na wymianę bo 9L zamiast 11,5.